Nabór kandydatów na stanowisko - Podinspektor ds. utrzymania dróg

Zarządzenie Nr Or.120.42.2019

Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże

19 września 2019

 

w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże

 

Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2019 poz. 1282/ zarządza się co następuje:

§1. Ogłasza się nabór na stanowisko –Podinspektor ds. utrzymania dróg.

§2.1.Postepowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze wyżej wymienione przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:

1. Bagiński Krzysztof - przewodniczący
2. Citko Piotr –członek
3. Gabrel Michał - członek
4. Elżbieta Jackowska - sekretarz

2. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem naboru.

§3. Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy stanowi zał. do zarządzenia.

§4. Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze:

- do dnia 20.09.2019 zamieszczenie ogłoszenia w BIP-ie i na tablicy ogłoszeń w urzędzie o naborze kandydatów

- do dnia 01.10.2019 do godz. 15.00 – składanie dokumentów przez kandydatów

- dnia 02.10.2019 godz. 9.00 rozpoczęcie pracy komisji rekrutacyjnej

- dnia 02.10.2019 godz. 15.00 ogłoszenie listy kandydatów wyłonionych do dalszego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej

- dnia 03.10.2019 godz. 10.00 – rozpoczęcie indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami

- dnia 04.10.2019 godz. 14.00 ogłoszenie informacji o wynikach naboru.

§5. Wykonanie Zarządzenia powierza się inspektorowi ds. organizacyjnych i kadr Elżbiecie Jackowskiej – sekretarzowi komisji.

§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE

Ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

o  naborze na wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor ds. utrzymania dróg

 

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe,
d) znajomość przepisów ustaw: kpa, o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane,
e) dobra znajomość obsługi komputera,
f) dyspozycyjność,
g) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

II. WYMAGANIA DODATKOWE:

a) umiejętność czytania map i rysunków,
b) staż pracy co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku,
c) znajomość programu EXCEL,
d) wykształcenie z zakresu budownictwa, szczególnie preferowanie budownictwo drogowe.

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ  NA STANOWISKU:

1) prowadzenie analiz potrzeb inwestycyjnych w zakresie budowy, modernizacji i remontów dróg,
2) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwoleń na budowę dla drogowych inwestycji gminnych,
3) obsługa biurowa prowadzonych inwestycji, modernizacji, rozbudowy, remontów i napraw dróg, kompletowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe,
4) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów inżynierskich i urządzeń w pasach drogowych dróg zarządzanych przez gminę,
5) wykonywanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg w tym z utrzymaniem zimowym, przygotowywanie uzgodnień, porozumień umów,
6) prowadzenie spraw w zakresie analiz sprawności układu komunikacyjnego oraz organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inicjowanie zmian usprawniających ruch na terenie gminy,
7) prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego oraz opłatami w tym zakresie,
8) sporządzanie projektów decyzji o udzieleniu zezwolenia na zajęciu pasa drogowego,
9) sporządzanie wniosków o dofinansowanie, realizacja i rozlicznie projektów remontów, przebudowy i budowy dróg z udziałem środków krajowych,
10) organizowanie robót drogowych wykonywanych systemem gospodarczym.

 

IV WARUNKI PRACY:

1) Pełny wymiar czasu pracy
2) Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy, następna możliwa na czas nieokreślony
3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin, praca w terenie
4) Miejsce pracy - Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

 

V. Informacje dodatkowe:

1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie wyniósł poniżej 6%.

 

VI. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) Życiorys/CV /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej potwierdzonej świadectwami pracy/
2) List motywacyjny
3) Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie
4) Kopie zaświadczeń potwierdzających ukończone kursy i szkolenia
5) Kwestionariusz osobowy
6) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie
7) Oświadczenie kandydata o tym, iż ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych i nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

 

Wymagane dokumenty podpisane własnoręcznym podpisem należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Podinspektor ds. utrzymania dróg” w terminie do 1 października 2019 do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu II tury tj. rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Jackowska

Data wytworzenia: 2019-09-20

Wprowadzający: Bartosz Grzegorczyk

Data modyfikacji: 2019-09-20

Opublikował: Bartosz Grzegorczyk

Data publikacji: 2019-09-20