Inspektorzy ds. wymiaru podatków

Inspektorzy ds. wymiaru podatków - pokój nr.7

 

Zadania:

 

1. Prowadzenie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, leśnego, łącznego zobowiązania pieniężnego oraz opłat lokalnych od osób fizycznych, przygotowywanie w tych sprawach decyzji.

2. Prowadzenie ewidencji podatkowej ( karty gospodarstw, nieruchomości, podatku leśnego), stała aktualizacja danych w tych ewidencjach.

3. Prowadzenie spraw dotyczących ulg i zwolnień ustawowych w podatku rolnym, w tym wydawanie decyzji, prowadzenie rejestru tych ulg : inwestycyjnych, z tytułu nabycia gruntów, żołnierskich, z tytułu odłogowania gruntów.

4. Prowadzenie w systemie informatycznym i kartotekowym rejestrów przypisów i odpisów dla osób fizycznych.

5. Sporządzanie informacji do sprawozdań z wymiaru należności i z zastosowanych ulg.

6. Sporządzanie informacji o utraconych dochodach Gminy z tytułu zwolnień ustawowych i udzielonych ulg.

7. Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie rzetelności zgłaszania danych w przedmiocie opodatkowania, w tym prowadzenie kontroli terenowych podmiotów opodatkowanych podatkiem od nieruchomości.

8. Współdziałanie z Urzędami Skarbowymi w zakresie sprawdzania i przekazywania wniosków NIP.

Metryka strony

Udostępniający: Zdzisława Dobrogowska

Wytwarzający/odpowiadający: Leszek Dzienis

Wprowadzający: Leszek Dzienis

Data wprowadzenia: 2008-01-08

Data modyfikacji: 2008-01-08

Opublikował: Leszek Dzienis

Data publikacji: 2006-07-13