P.O. KIEROWNIKA KLUBU MALUCHA OGŁASZA KOLEJNY NABÓR NA STANOWISKO OPIEKUNA/OPIEKUNKI DZIECIĘCEGO/DZIECIĘCEJ ZATRUDNIONEGO/EJ DO OPIEKI NAD DZIEĆMI W RAMACH PROJEKTU „POD MALINOWĄ CHMURKĄ” - UTWORZENIE MIEJSCA OPIEKI NAD DZIECKIEM DO LAT 3 W DOBRZYNIEWIE DUŻYM” NR PROJEKTU: RPPD.02.02.00-20-0160/19

ZARZĄDZENIE NR 2

P.O KIEROWNIKA KLUBU MALUCHA

Z DNIA 2 MARCA 2020

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy Opiekunki/Opiekuna  dziecięcej/dziecięcego Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym.

Na podstawie § 2 ust.3  Statut Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym zarządzam, co następuje:

§1. Powołuję komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia kwalifikacji i oceny kandydatów na stanowisko pracy Opiekunka/Opiekun dzieci w Klubie Malucha” Malinowa Chmurka” w Dobrzyniewie Dużym w składzie:

1/ Ewa Rzemieniecka   -przewodniczący komisji

2/ Marta Juchnicka -  członek komisji

3/ Katarzyna Adamska - członek komisji

4/ Joanna Deresz - członek komisji

4/ Elżbieta Klimiuk - sekretarz komisji

§2. Komisja przeprowadzi nabór na stanowisko opiekunki/opiekuna dziecięcej/dziecięcego zgodnie z Regulaminem naboru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§3. Ogłoszenie o naborze na stanowisko opiekunki dziecięcej w Klubie Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia.

§4. Ustala się harmonogram postepowania w sprawie naboru na stanowisko opiekunki/opiekuna dziecięcej/dziecięcego:

- do dnia 3.03.2020r. zamieszczenie ogłoszenia w BIP-ie na tablicy ogłoszeń Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym

- do dnia 16.03.2020r. do godz. 9:00 -  składanie dokumentów przez kandydatów

- dnia 16.03.2020r. godz. 12:00 - rozpoczęcie pracy komisji rekrutacyjnej wstępna selekcja

- dnia 16.03.2020r.  godz. 15:00 – ogłoszenie listy kandydatów wyłonionych do dalszego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej

- dnia 17.03.2020r. godz. 9:00 – selekcja końcowa- rozmowa kwalifikacyjna

- dnia 17.03.2020r. do godz. 14:00 - ogłoszenie wyników naboru

§5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

P.O. KIEROWNIKA KLUBU MALUCHA OGŁASZA NABÓR

na stanowisko opiekuna/opiekunki dziecięcego/dziecięcej zatrudnionego/ej do opieki nad dziećmi w ramach projektu

 „Pod Malinową Chmurką” - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym”

Nr projektu: RPPD.02.02.00-20-0160/19

 

 

Przedmiot naboru:

1) Stanowisko: opiekun/opiekunka dziecięcy/dziecięca – 2 stanowiska w wymiarze 0,7 etatu każde.

2) Miejsce wykonywania pracy: Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym przy ul. Szkolnej 14 w Dobrzyniewie Dużym.

3) Okres zatrudnienia: do 31 grudnia 2021 r.

4) Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę – 0,7 etatu.

5) Wynagrodzenie współfinansowane będzie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

1. Wymagane kwalifikacje niezbędne:

Opiekunem/ką w klubie dziecięcym może być osoba posiadająca obywatelstwo polskie.

Opiekunem/ką w klubie dziecięcym może być osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Opiekunem/ką w klubie dziecięcym może być osoba, której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku opiekuna.

Opiekunem/ką w klubie dziecięcym może być osoba posiadająca wyksztalcenie zgodne z art. 16 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, cyt.:

„art. 16. 1. Opiekunem w żłobku lub klubie dziecięcym może być osoba:

1) posiadająca kwalifikacje:

 - pielęgniarki,

- położnej,

- opiekunki dziecięcej,

- nauczyciela wychowania przedszkolnego,

- nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub

- pedagoga opiekuńczo-wychowawczego,

- pedagoga społeczno-wychowawczego,

- pedagoga wczesnej edukacji,

- terapeuty pedagogicznego lub

2) która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności:

- wczesne wspomaganie rozwoju,

- wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno- pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach,

- edukacja prorozwojowa,

- pedagogika małego dziecka,

- psychologia dziecięca,

- psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub

- psychologia wychowawcza.

2. Opiekunem w żłobku lub klubie dziecięcym może być także osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wyksztalcenie:

1) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80- godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub

2) średnie lub średnie branżowe oraz:

a) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub

b) przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w ust. 1. 3. Jeżeli osoba, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a, nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności ”.

 Opiekunem w klubie dziecięcym może być osoba, która:

- daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;

- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;

- wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

- nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) bardzo dobry kontakt z dziećmi w wieku 1-3 lata,

2) wysoka kultura osobista i komunikatywność,

3) umiejętność pracy w zespole,

4) umiejętności organizacyjne,

5) umiejętności plastyczne.,

6) dyspozycyjność,

7) otwartość,

8) kreatywność,

9) odpowiedzialność,

10) cierpliwość,

11) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,

12) dobra organizacja pracy.

 

3. Informacje dodatkowe

Opiekunem w klubie dziecięcym może być osoba, która nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.

Opiekun przed podjęciem zatrudnienia przedstawia zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie dziecięcym.

Osoby sprawujące opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3 podlegają obowiązkowym badaniom sanitarno-epidemiologicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. Przed zatrudnieniem kandydat/ka przedkłada aktualne badanie.

Przy zatrudnieniu na stanowisku pracy nie obowiązują^ zapisy ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela.

 

4. Zakres wykonywanych prac w projekcie:

1) Dbanie o bezpieczeństwo dzieci w tym nadzór nad śpiącymi dziećmi,

2) Opiekuńczy i troskliwy stosunek do dzieci, stworzenie  rodzinnej, życzliwej i przyjaznej atmosfery w środowisku pracy i opieki,

3) Przynoszenie posiłków z kuchni ogólnej, nakrywanie do stołu, roznoszenie posiłków, karmienie dzieci, sprzątanie ze stołu,

4) Prowadzenie w oddziale obowiązującej dokumentacji oraz dbanie o prawidłowość wpisów,

5) Przyjmowanie i codzienny przegląd dzieci,

6) Przestrzeganie rozkładu dnia dla dzieci w swojej grupie,

7) Wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych jak: kąpiel, przewijanie, wysadzanie na nocnik itp.,

8) Wyrabianie u dzieci nawyków higienicznych oraz umiejętności samoobsługi w zakresie higieny osobistej i zaspokajania potrzeb fizjologicznych,

9) Prowadzenie zajęć dydaktycznych z dziećmi, dostosowanych do etapu ich rozwoju w grupach i podgrupach, na podstawie obowiązującego planu zajęć,

10) Karmienie dzieci w oznaczonych rozkładem dnia godzinach i wyrobienie u dzieci starszych nawyków prawidłowego i samodzielnego jedzenia,

11) Odpowiednie przygotowanie dzieci do odpoczynku i korzystania ze świeżego powietrza,

12) Czuwanie nad właściwym przebiegiem procesu pielęgnacji dziecka, właściwym sposobem podawania posiłków oraz stanem sanitarnym żłobka,

13) Okresowe mycie, czyszczenie oraz porządkowanie zabawek i materiałów dydaktycznych zgodnie z ustalonym Harmonogramem prac porządkowych.

       

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

1) Praca na parterze budynku wielopiętrowego;

2) Zatrudnienie w systemie dwuzmianowym w godzinach: 6:30 – 17:00;

3) Praca wymaga wysiłku fizycznego , np.:  podnoszenie  dzieci, przynoszenie różnych rzeczy np.:  zastawy  stołowej.

      

6. Wymagane  dokumenty

1) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;

2) Kwestionariusz osobowy (wzór - załącznik nr 1);

3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, a także inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach lub referencje;

4) Kserokopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowego zatrudnienia;

5) Kserokopia książeczki zdrowia lub orzeczenia dla celów sanitarno-epidemiologicznych;

6) Oświadczenia (załącznik nr 2);

7) Oświadczenie (zał. nr 3);

8) Klauzula informacyjna i zgoda na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 4)

9) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. informacje o pochodzeniu rasowym lub etnicznym, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej). (załącznik nr 5)

Wszystkie dokumenty w formie kserokopii powinny zostać potwierdzone „za zgodność z oryginałem” oraz opatrzone datą i podpisem przez kandydata/kę.

 

7. Miejsce, termin i sposób złożenia dokumentów na stanowisko objęte naborem

1) Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych upływa 16 marca 2020 r. o godz. 9:00. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłek pocztowych decyduje data wpływu dokumentów.

2) Dokumenty należy składać osobiście (w sekretariacie ZSP w Dobrzyniewie Dużym) lub przesłać pocztą na adres Klubu: Klub Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z nazwą naboru.

3) Aplikacje, które wpłyną. po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z wybranymi kandydatami/kami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby te zostaną poinformowane telefonicznie.

4) Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona 17 marca 2020 r. i umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym.

5) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Klubie Malucha w Dobrzyniewie Dużym zostaną dołączone do jego akt osobowych.

6) Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną zniszczone.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Dołkin

Data wytworzenia: 2020-03-03

Wprowadzający: Bartosz Grzegorczyk

Data modyfikacji: 2020-03-03

Opublikował: Bartosz Grzegorczyk

Data publikacji: 2020-03-03