Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym

Rir.271.7.2020

 

 

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi

prowadzonym w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.),

którego przedmiotem jest:

 

Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00

 

 

  

 

Dobrzyniewo Duże, dnia 6 lutego 2020 r.

 

Rozdział I. Nazwa i adres Zamawiającego

Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże;

Odbiorca: Klub Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel.  (85) 7197153.

e-mail: kancelaria@dobrzyniewo.pl

strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl

godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30

Sprawę prowadzi:

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże 
tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

k.dolkin@dobrzyniewo.pl, http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/

Osoby do kontaktów:

w sprawach merytorycznych: Ewa Rzemieniecka, tel.  (85) 7197153,

w sprawach proceduralnych: Katarzyna Dołkin, tel. (85) 7428155 wew. 20.

 

Rozdział II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Nazwa zadania: Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00.
  2. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):

               55521200-0 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

               55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół.

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w okresie od 03.2020 r. – 31.12.2021 r. - nie więcej niż 7 920 osobodni wyżywienia (całodzienne wyżywienie składa się następujących posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek), opisany szczegółowo w Załączniku nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu.
  2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5.
  3. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

 

Rozdział III. Termin wykonania zamówienia

Posiłki dostarczane będą w okresie od 01.03.2020 r. do 31.12.2021 r. od poniedziałku do piątku o godz. 7:30 – śniadania, 10:00 – obiady, 12:30 - podwieczorki z wyłączeniem okresu przerw świątecznych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od opieki nad dziećmi.

 

Rozdział IV. Warunki udziału w postępowaniu

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z pkt 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 3.
  2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:

1) którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.3 - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r, poz. 1843 z późn zm).,

2) którzy nie wykażą, ze nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 13- 23 ww. ustawy - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12 ww. ustawy,

3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. l pkt. 12-23 oraz ust. 5 pkt. l ww. ustawy.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika 
to z odrębnych przepisów :

a. niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydaną przez właściwy terenowo Organ Inspekcji Sanitarnej oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków; przewozu posiłków w ramach cateringu samochodem.

b. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ww. ustawy.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

a. Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:

a. Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi z których każda polegała na przygotowaniu i dostarczaniu ciepłych posiłków (śniadanie, obiad: zupa, drugie danie) dla określonych grup konsumentów np. dla szkół, przedszkoli, żłobków, klubów dziecięcych, stołówek pracowniczych, ośrodków wychowawczych oraz innych miejsc zakwalifikowanych do żywienia zbiorowego.

W celu potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej łub zawodowej: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Ogłoszenia. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:

- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

  1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
    w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły „spełnia” - „ nie spełnia”.

 Rozdział V. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Na ofertę składają się:

- formularz ofertowy - wzór stanowi Załącznik nr 2 do Ogłoszenia;

- oświadczenie - wzór stanowi Załącznik nr 3 do Ogłoszenia;

- pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ww. ustawy);

- jadłospis obiady - wzór stanowi Załącznik nr 6 do Ogłoszenia

- jadłospis śniadania- wzór stanowi Załącznik nr 7 do Ogłoszenia

- jadłospis II śniadania – wzór stanowi Załącznik nr 8 do Ogłoszenia

- jadłospis podwieczorek – wzór stanowi Załącznik nr 9 do Ogłoszenia

- wykaz usług - wzór stanowi Załącznik nr 4 do Ogłoszenia

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, której treść musi odpowiadać treści Ogłoszenia oraz musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  3. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą
    i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną 
    do reprezentowania Wykonawcy.
  5. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
  6. Dokumenty załączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem. Należy na kserokopii zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
  7. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być dokonywane poprzez skreślenie błędnego zapisu i naniesienie poprawnego oraz muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
  9. Zaleca się aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację).
  10. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, zabezpieczającym ofertę przed otwarciem, 
    bez uszkodzenia, gwarantującym zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres:

………………………………………………….

    Nazwa i adres Wykonawcy

           (pieczęć firmowa)

 

                                              Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże                                                                                                         

ul. Białostocka 25, pokój 1 (Sekretariat)

 

Oferta w postępowaniu na:

Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym,

nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00

Znak postępowania: Rir.271.7.2020

Nie otwierać przed godz. 9:30 w dniu 13 lutego 2020 r.

 

Rozdział VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres:

Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

W terminie do dnia 13 lutego 2018 r. do godz. 9:00

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 13 lutego 2020 r. o godz. 09:30, przy ul. Białostockiej 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
  2. Otwarcie ofert jest jawne.
  3. Podczas otwarcia ofert podane zostaną: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach.

Rozdział VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Wykonawca powinien obliczyć cenę oferty na podstawie formularza ofertowego - Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
  2. Na cenę ofertową brutto dla dzieci w Klubie Malucha w wieku od 1 do 3 lat, składa się :

1) wsad do kotła

2) usługi tj. przygotowanie posiłków

3) podatek VAT

  1. Wykonawca przy kalkulacji ceny nie może brać pod uwagę kosztów związanych z wydawaniem posiłków, myciem naczyń i sprzątaniem stołówki, które ponosić będzie Zamawiający.
  2. Cena jednostkowa może być tylko jedna.
  3. Cena ofertowa powinna być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
  4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.
  5. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, obejmującą kompleksową realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem określonym w Ogłoszeniu o zamówieniu.
  6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
  7. Dla porównania ofert w kryterium oceny ofert: „cena ofertowa”, Zamawiający przyjmuje cenę brutto określoną w formularzu ofertowym - Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
  8. Sposób zapłaty i rozliczenia wynagrodzenia za wykonanie zamówienia oraz termin płatności, określony został w projekcie umowy - Załączniku nr 5 do Ogłoszenia.

 

Rozdział VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze

oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

  1. Przy wyborze oferty zamówienia Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena ofertowa za realizację usługi w przeliczeniu za całodzienne wyżywienie jednego dziecka. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium, odpowiednią liczbę punktów – maksymalna liczba punktów (waga) – 60 pkt, przy czym:

 

C = koszt całodziennego wyżywienia jednego dziecka  - (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek) – 60 pkt

 

C1=(Cmin/Co) x 60pkt

gdzie:

C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena całkowita (brutto) za realizację usługi w przeliczeniu za całodzienne wyżywienie jednego dziecka,

Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia w przeliczeniu za całodzienne wyżywienie jednego dziecka, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,

Co - oznacza cenę brutto w przeliczeniu za całodzienne wyżywienie jednego dziecka oferty badanej

Oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.

 

2) Atrakcyjność jadłospisu. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium, atrakcyjność jadłospisu odpowiednią liczbę punktów – maksymalna liczba punktów (waga) – 30 pkt, przy czym:

  • uwzględnienie w jadłospisie sezonowości tj. jadłospis na okres jesienny, zimowy, wiosenny, letni – 10 pkt.
  • różnorodność potraw tj. niepowtarzalność, drugie danie naprzemiennie mięsne, rybne i jarskie – 15 pkt.
  • stosowanie ciekawie skomponowanych surówek i sałatek urozmaicających obiad – 5pkt.

- waga kryterium 30% (30 pkt)

 

Liczba punktów w kryterium atrakcyjność jadłospisu będzie przyznawana w oparciu o analizę załączonego do oferty obowiązującego jadłospisu miesięcznego.

Oferta może uzyskać maksymalnie 30 punktów.

 

3) Dodatkowe kwalifikacje - wykazać zatrudnienie dietetyka i kucharza z tytułem mistrza w zawodzie kucharz (zanonimizowana umowa lub inny dokument potwierdzający kwalifikacje) – maksymalna liczba punktów (waga) -5 pkt.

Liczba punktów w kryterium dodatkowe kwalifikacje będzie przyznawana w następujący sposób:

- wykazanie zatrudnienia dietetyka i kucharza z tytułem mistrza w zawodzie kucharz (dołączenie do oferty zanonimizowanej umowy lub innego dokumentu potwierdzającego kwalifikacje) - 5 pkt

- brak zatrudnienia dietetyka i kucharza z tytułem mistrza w zawodzie kucharz - 0 pkt

Oferta może uzyskać maksymalnie 5 punktów.

 

Aspekt społeczny – zatrudnienie do wykonywania czynności przy realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych lub bezrobotnych – maksymalna liczba punktów (waga) – 5 pkt.

Oferta wykonawcy otrzyma punkty w ramach kryterium aspekt społeczny jeżeli Wykonawca zobowiąże się zatrudnić do wykonywania czynności przy realizacji zamówienia:

  • osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000 i 1076);
  • osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, 1149, 1629 i 1669).

Liczba punktów w kryterium aspekt społeczny będzie przyznawana w następujący sposób::

Ks=(Ln/Lb) x 5pkt

gdzie: 
Lob- liczba osób z niepełnosprawnościami, osób bezrobotnych lub takich o których mowa w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000 i 1076) oraz w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, 1149, 1629 i 1669) w ofercie badanej;
Lon – liczba osób z niepełnosprawnościami, osób bezrobotnych lub takich o których mowa w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000 i 1076) oraz w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, 1149, 1629 i 1669) w ofercie zawierającej największą liczbę tych osób.

Oferta może uzyskać maksymalnie 50 punktów.

 

  1. Sposób punktowego obliczania ofert:

P - ostateczna liczba punktów ocenianej oferty,

Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa.

Pa - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium atrakcyjność jadłospisu

Pd - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium dodatkowe kwalifikacje

                       Ks – liczba punktów ocenianej oferty w kryterium aspekt społeczny

 

  1. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
  2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
  3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

 

Rozdział IX. Klauzula  informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny
    w Dobrzyniewie Dużym z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Szkolnej 14 reprezentowany przez Dyrektora Szkoły
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, prowadzonym na podstawie art. 138o ustawy Pzp;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy albo do czasu rozliczenia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako ostatnie;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

 

Rozdział X. 20.   Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy

w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy art. od 179 do 198g Pzp.

 

Rozdział XI. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  2. Zamawiający nie przewiduje:

a) składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych,

b) przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

c) zawarcia umowy ramowej,

d) udzielania zaliczek.

  1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją umowy zamówienia publicznego, dokonywane będą
    w PLN.

 

ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy

Załącznik nr 4 - Wykaz usług

Załącznik nr 5 - Projekt umowy

Załącznik nr 6 - Obowiązujący jadłospis obiady

Załącznik nr 7 - Obowiązujący jadłospis śniadania

Załącznik nr 8 - Obowiązujący jadłospis II śniadania

Załącznik nr 9 - Obowiązujący jadłospis podwieczorek

 

 

Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże

Wojciech Cybulski

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Dołkin

Data wytworzenia: 2020-02-06

Wprowadzający: Katarzyna Dołkin

Data modyfikacji: 2020-03-02

Opublikował: Katarzyna Dołkin

Data publikacji: 2020-02-06