Zapytanie ofertowe na zakup wraz z dostawą i montażem nowego kontenera mieszkalnego całorocznego

Dobrzyniewo Duże, dnia 11 września 2020 r.

IPG.7142.1.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże zaprasza do złożenia oferty na zakup wraz z dostawą
i montażem nowego kontenera mieszkalnego całorocznego.

 

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. (85) 742 81 55, fax (85) 719 71 47

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), zgodnie z Zarządzeniem nr 5/2014 Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże z dnia 10 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia Re­gu­laminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro. 

 

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Zamówienie obejmuje zakup, transport (dostawa na wskazane miejsce przez Zamawiają­cego), montaż oraz wyposażenie nowego kontenera mieszkalnego. Kontener przezna­czony będzie do całorocznego wykorzystywania jako pomieszczenie mieszkalne na tere­nie działki położonej w Kozińcach.

Wymagania funkcjonalne (specyfikacja):

  • kontener powinien umożliwiać całoroczny pobyt ludzi bez względu na panujące warun­ki atmosferyczne,
  • w/w. kontener powinien być parterowy i umożliwiać jego wykorzystanie jako miesz­kalny,
  • wymiary zewnętrzne minimum 6,00 m (dł.) x 2,40 m (szer.) x 2,30 m (wys.),
  • konstrukcja stalowa z profili zimnogietych,
  • podłoga: płyta wodoodporna od wewnątrz pokryta wykładzina PCV, ocieplenie wełna mi­neralna min 100 mm, od spodu blacha ocynkowana,
  • ściany zewnętrzne: wykonane ze stalowej blachy od zewnątrz trwale zabezpieczonej an­tykorozyjnie i pomalowane, od wewnątrz ocieplenie min. 100 mm wełną mineralną  
    i wyłożenie płytą laminowaną lub meblową,
  • ściany wewnętrzne mogą być z innego materiału np. płyta warstwowa,
  • sufit: wykonany z płyty warstwowej lub innej, docieplony (izolacja termiczna),
  • drzwi: zewnętrzne – ocieplane, wewnętrzne – płytowe pełne WC
  • okna: PCV uchylne 2 szt. (po jednym w każdym z pomieszczeń o powierzchni „światła” minimum 1m2),
  • instalacja elektryczna: gniazdka min. 3 szt., włączniki min. 2 szt., oprawa oświetleniowa min. 2 szt., natężenie oświetlenia odpowiednie do bytowania ludzi przez cały rok
    w kontenerze,
  • instalacja wodno-kanalizacyjna: kompletna instalacja wodna do WC i zlewozmywaka
    z zaworami odcinającymi i podłączeniem i rozprowadzeniem wody ciepłej od przepły­wowego podgrzewacza wody do umywalki, zlewozmywaka; z wyprowadzeniem do podłączenia zimnej wody na zewnątrz; kompletna instalacja kanalizacyjna od WC, prysznica i zlewozmywaka z wyprowadzeniem do podłączenia na zewnątrz,
  • instalacja grzewcza: grzejnik elektryczny o mocy ok. 2000 W, w tym 1 szt. w części byto­wej i 1 szt. w części sanitarnej,
  • część sanitarna wyposażona w umywalkę z armaturą, toaletę oraz kabinę prysznicową z armaturą, elektryczny podgrzewacz wody min. 50 l,
  • część bytowa wyposażona w szafkę ze zlewozmywakiem i armaturą, kuchenkę elek­tryczną dwupalnikową,
  • kontener (jego konstrukcja, wyposażenie itd.) musi spełniać wszelkie wymagane prze­pisy BHP i ppoż. oraz normy oraz posiadać wymagane certyfikaty, pozwolenie itp.

 

IV. INNE ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Montaż i transport kontenera do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykona Wy­konawca – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Prace związane z podłączeniem na zewnątrz do instalacji kanalizacyjnej, wodnej i elektrycz­nej Zamawiający wykona we własnym zakresie.
  2. Przygotowanie terenu pod kontener Zamawiający wykona we własnym zakresie.
  3. Przedmiot zamówienia musi nadawać się do użytku, musi być wolny od wad, czysty
    i nie może wymagać istotnych remontów.
  4. Zamawiający po ogłoszeniu wyniku, a przed podpisaniem umowy, dokona wizji oferowa­nego kontenera. W przypadku niespełnienia warunków opisanych w postępo­waniu, Zamawiający odrzuci ofertę i wybierze następną. W przypadku drobnych uwag, które Zamawiający przedłoży Wykonawcy po ww. wizji, odnośnie kontenera (który bę­dzie spełniał wymogi zamówienia), Wykonawca będzie współpracował z Zamawiają­cym w celu ich uwzględnienia. W przypadku spełnienia warunków wymienionych w ww. zamówieniu, Zamawiający podpisze umowę.
  5. Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną za przekroczenie terminu wyko­nania przedmiotu zamówienia lub przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej w wy­sokości 0,02 % wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania przyczyny.

 

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 01.10.2020 r.
  2. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu dostawy po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.

 

VI. OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI:

Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi i gwarancji za wady przedmiotu zamó­wienia w okresie 36 miesięcy (chyba, że inaczej wskaże w ofercie) od daty podpisania protokołu odbioru robót (tj. usunąć wszelkie wady, usterki itp. wynikające min. z nie­szczelności kontenera lub awarii instalacji elektrycznej, grzewczej oraz wodno-kanaliza­cyjnej). W przypadku braku naprawy dokonanej w ramach gwarancji albo rękojmi zama­wiający dokona napraw we własnym zakresie na odpowiedzialność i koszt wykonawcy, zachowując prawo naliczenia kar umownych.

 

VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY:

Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował kryterium: cena brutto – 100%.

  1. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie zwią­zane z wykonaniem zamówienia.
  2. Wykonawca nie będzie miał prawa żądać podwyższenia wynagrodzenia, nawet, gdy
    w chwili zawierania umowy nie można było prawidłowo przewidzieć i ocenić rozmiaru
    i kosztów prac.
  3. Cena oferty winna być liczona w walucie polskiej – do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Ofertę cenową należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

VIII. MIEJSCE, TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT:

Oferty można składać w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej lub na adres e-mail: m.dziekonska@dobrzyniewo.pl w terminie do 18.09.2020 r. do godz. 1200.

  1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym przygotowanym przez Zamawiającego. Wzór formularza został dołączony do niniejszego zaproszenia.
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania
    w imieniu wykonawcy.
  3. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym zamówieniu tylko jedną ofertę.
  4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania w przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności.

 

IX. ZAŁĄCZNIKI:

  1. Formularz oferty
  2. Projekt umowy

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Monika Dziekońska

Data wytworzenia: 2020-09-11

Wprowadzający: Bartosz Grzegorczyk

Data modyfikacji: 2020-09-24

Opublikował: Bartosz Grzegorczyk

Data publikacji: 2020-09-11