Dostawa materiałów do napraw nawierzchni drogowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

Ogłoszenie nr 517120-N-2018 z dnia 2018-02-12 r.

Gmina Dobrzyniewo Duże: Dostawa materiałów do napraw nawierzchni drogowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, krajowy numer identyfikacyjny 5065925000000, ul. ul. Białostocka  25 , 16002   Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail zampubl@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (URL): www.dobrzyniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi_1/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
operator pocztowy, kurier lub dostarczenie osobiste
Adres:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do napraw nawierzchni drogowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Numer referencyjny: Or.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja sukcesywnych dostaw kruszyw i innych materiałów, przeznaczonych do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże. Zamówienie dotyczy następujących materiałów. 3.1.1 Część I – Dostawa pospółki 0-31,5mm w ilości 2200 ton 3.1.2 Część II – Dostawa kruszywa łamanego 0-31,5mm w ilości 15200 ton 3.1.3 Część III – Dostawa destruktu betonowego 0-65 mm w ilości 1800 ton 3.1.4 Część IV – Dostawa destruktu asfaltowego 0-40 mm w ilości 1200 ton 3.2 Kruszywa muszą spełniać normę PN–EN 13242. Zamawiający zwraca Wykonawcom uwagę, że pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne lub sztuczne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu (dotyczy części I i II). 3.3 Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie do dnia 31.12.2018 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.4 Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 3.5 Zamawiający ustala minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do 12 godzin od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy a maksymalny do 72 godziny zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin dostawy”. 3.6 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 3.7 Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 3.8 Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuję się do dostarczania przez cały okres realizacji zamówienia kamień łamany 0-31,5 mm w którym masa ziaren łamanych stanowić będzie minimum 50%. W razie wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający ma prawo odesłać niepewny transport bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.9 W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiały Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązuję się bez wezwania dostarczyć wskazanemu w umowie pracownikowi gminy (za pokwitowaniem ze wskazaniem daty dostawy) próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm. W takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie obciążony. Dodatkowo w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 44113700-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
14210000-6
14211100-4
14212300-3
44114200-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
15.1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 7.1. Zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie określonym we wzorze, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w ustawie Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub oraz brak podstaw wykluczenia. 7.3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 5.4 ppkt 12. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
15.1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 7.1. Zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie określonym we wzorze, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w ustawie Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
11.1.7.2. formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę, 11.1.7.3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 11.1.7.4. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszczalne są zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) wielkości dostaw: - w przypadku nienależytego wykonania zadania, 2) wynagrodzenia Wykonawcy: - w przypadku zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z tych stawek.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa pospółki 0-31,5mm w ilości 2200 ton
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2 Kruszywa muszą spełniać normę PN–EN 13242. Zamawiający zwraca Wykonawcom uwagę, że pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne lub sztuczne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu. 3.3 Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie do dnia 31.12.2018 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.4 Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 3.5 Zamawiający ustala minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do 12 godzin od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy a maksymalny do 72 godziny zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin dostawy”. 3.6 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 3.7 Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiały Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązuję się bez wezwania dostarczyć wskazanemu w umowie pracownikowi gminy (za pokwitowaniem ze wskazaniem daty dostawy) próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm. W takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie obciążony. Dodatkowo w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44113700-2, 14211100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofetrowa 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa kruszywa łamanego 0-31,5mm w ilości 15200 ton
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2 Kruszywa muszą spełniać normę PN–EN 13242. Zamawiający zwraca Wykonawcom uwagę, że pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne lub sztuczne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu (dotyczy części I i II). 3.3 Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie do dnia 31.12.2018 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.4 Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 3.5 Zamawiający ustala minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do 12 godzin od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy a maksymalny do 72 godziny zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin dostawy”. 3.6 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 3.7 Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 3.8 Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuję się do dostarczania przez cały okres realizacji zamówienia kamień łamany 0-31,5 mm w którym masa ziaren łamanych stanowić będzie minimum 50%. W razie wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający ma prawo odesłać niepewny transport bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.9 W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiały Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązuję się bez wezwania dostarczyć wskazanemu w umowie pracownikowi gminy (za pokwitowaniem ze wskazaniem daty dostawy) próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm. W takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie obciążony. Dodatkowo w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44113700-2, 14212300-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofetrowa 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa destruktu betonowego 0-65 mm w ilości 1800 ton
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie do dnia 31.12.2018 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.4 Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 3.5 Zamawiający ustala minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do 12 godzin od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy a maksymalny do 72 godziny zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin dostawy”. 3.6 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 3.7 Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 3.1 W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiały Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązuję się bez wezwania dostarczyć wskazanemu w umowie pracownikowi gminy (za pokwitowaniem ze wskazaniem daty dostawy) próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm. W takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie obciążony. Dodatkowo w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44113700-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofetrowa 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa destruktu asfaltowego 0-40 mm w ilości 1200 ton
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie do dnia 31.12.2018 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.4 Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 3.5 Zamawiający ustala minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do 12 godzin od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy a maksymalny do 72 godziny zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin dostawy”. 3.6 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 3.7 Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 3.9 W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązuję się bez wezwania dostarczyć wskazanemu w umowie pracownikowi gminy (za pokwitowaniem ze wskazaniem daty dostawy) próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm. W takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie obciążony. Dodatkowo w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44113700-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofetrowa 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

                                                                                                                                                    Bogdan Zdanowicz - Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże



Załączniki do treści

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Cybulski

Data wytworzenia: 2018-02-12

Wprowadzający: Wojciech Cybulski

Data modyfikacji: 2018-03-08

Opublikował: Wojciech Cybulski

Data publikacji: 2018-02-12