Usługa kompleksowej organizacji szkolenia pt. „Wspólny kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków” w ramach realizacji projektu pn.: „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)

Rir.271.10.2020

 

Zamawiający:

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

kancelaria@dobrzyniewo.pl, http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

przygotowane zgodnie z

wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zatwierdzonymi przez Ministerstwo Rozwoju w dniu 22 sierpnia 2019 r.

oraz

na podstawie wytycznych znajdujących się w „Zamówienia udzielane w ramach projektów. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 – 2020”

dotyczące

usługi kompleksowej organizacji szkolenia pt.  „Wspólny kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków” w ramach realizacji projektu pn.: „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)

 

 

 

 Dobrzyniewo Duże, 19 lutego 2020 r.


 

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zamawiający:

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

Sprawę prowadzi:

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

k.dolkin@dobrzyniewo.pl, http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/

zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi kompleksowej organizacji szkolenia pt.  „Wspólny kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków” w ramach realizacji projektu pn.: „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.

Nazwa kodu CPV:

80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80600000-0 Usługi szkolenia w zakresie obrony i materiałów bezpieczeństwa

80562000-1 Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy

55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

55520000-1 Usługi dostarczania posiłków

55270000-3-Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

70220000-9-Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

II.Tryb udzielenia zamówienia:

Rozeznanie rynku  – wartość szacunkowa zamówienia przekracza kwoty określone w sekcji 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zatwierdzonych przez Ministerstwo Rozwoju w dniu 22 sierpnia 2019 roku.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 3-dniowego szkolenia dedykowanego 20 strażakom (10 strażaków z Polski, 10 strażaków z Białorusi) w związku z realizacją projektu pn.: „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020. Wspólne szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków, łącznie dla 20 osób poświęcony jest działaniom z dziedziny ratownictwa medycznego.

ORGANIZACJA, W TYM PRZYGOTOWANIE ORAZ PRZEPROWADZENIE „WSPÓLENGO KURSU PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ DLA STRAŻAKÓW”:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zakwaterowania (2 noce), wyżywienia oraz wynajmu sali szkoleniowej oraz zapewnienie profesjonalnej kadry szkoleniowej wraz z tłumaczeniem podczas 3 – dniowego kursu dla grupy 20 uczestników. Koszt przygotowania i przeprowadzenia wspólnego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków obejmuje zintegrowany program szkoleniowy składający się z 3-dniowego kursu skierowanego do grupy 20 strażaków objętych projektem (10 PL/10 BY). Rekrutację uczestników przeprowadzi Zamawiający oraz przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia.
  2. Termin i czas trwania kursu: 3-dniowy kurs planowany jest w terminie 18-19-20 marca 2020 r.
  3. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapewnienie wykwalifikowanej pierwszej pomocy na rzecz osób w stanie zagrożenia zdrowia w miejscu wypadku.
  4. Zakres tematyczny szkolenia: W trakcie realizacji szkolenia Wybawca uwzględni zarówno zagadnienia teoretyczne, jak również praktyczne, w tym m.in. zagadnienia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków. Natomiast zdefiniowany standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy szkolenia w wyniku przeprowadzonego szkolenia obejmie znajomość zagadnień określonych w ww. zakresie tematycznym szkolenia, jak również umiejętność instruowania słuchaczy w ww. zakresie.
  5. Wymagania dotyczące lokalizacji: Obszar Gminy Dobrzyniewo Duże lub jej bliskie sąsiedztwo (terytorium powiatu białostockiego).
  6. Wymiar godzin szkolenia: 3-dniowa sesja x 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 60 minut).
  7. Zakres poszczególnych usług obejmuje:

1) 2 noclegi ze śniadaniem - zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w placówce świadczącej usługi o standardzie min. 3* dysponującym pokojami 1 osobowymi i z salą konferencyjną umożliwiającą realizację programu szkolenia.

2) Miejsce realizacji zadania musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

3) Wyżywienie podczas każdego dnia spotkania na miejscu w lokalu Wykonawcy dla uczestników szkolenia obejmuje (3 dni x 20 osób):

a) obiad – dwa dania (zupa + drugie danie) z deserem i z napojami zimnymi (sok, woda). Każdego dnia różne zestawy obiadowe.

b) przerwa kawowa - kawę świeżo parzoną, herbatę min. 3 rodzaje, wodę, soki, mleko, cukier, cytrynę, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki, ciastka, ciasto, owoce - przerwy kawowe na miejscu w sali szkoleniowej lub w holu przed salą. Każdego dnia będą serwowane 2 przerwy kawowe. Bufet kawowy powinien być uzupełniany na bieżąco.

c) kolacja - bufet gorący, (min. dwa dania ciepłe do wyboru); zimny bufet (wybór wędlin serów, sałatki i przekąski), kawa i herbata oraz napoje zimne (bez ograniczeń).

4) Wyżywienie uczestników rozpoczyna się i kończy obiadem (tj. trzydniowy zjazd to 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje). Szczegółowy harmonogram posiłków dostosowany pod potrzeby   Zamawiającego.

5) Wyżywienie musi uwzględniać preferencji żywieniowych uczestników, na przykład posiłki wegetariańskie, bezglutenowe, dieta cukrzycowa, etc. jeśli Zamawiający zgłosi taką potrzebę na minimum dzień przed rozpoczęcia szkolenia do godz. 14.00. Ostateczna ilość osób będzie zgłaszana na dzień przed rozpoczęciem szkolenia do godz. 14.00

6) Sala szkoleniowa dla grupy minimum 20 osób, wyposażona w: stoły, krzesła, rzutnik multimedialny z ekranem, tablice flipchart lub tablice suchościeralne z mazakami bezprzewodowy dostęp do Internetu. Czas wynajmu sali - 8 godzin podczas każdego dnia szkolenia.

8. Tłumaczenie: Wykonawca zapewni tłumacza z języka polsko-rosyjskiego w trakcie trwania szkolenia. W każdym bloku szkoleniowym powinna być co najmniej 1 osoba do tłumaczenia ustnego polsko-rosyjskiego na 10 uczestników obcojęzycznych biorących udział w każdym bloku szkolenia. Czas pracy tłumacza – 3 dni x 8 godzin dziennie, od ok. 8:00 do około 16:00 z zakresu obejmującego zagadnień związanych z przedmiotem szkolenia, tj. wspólnego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków. Zamawiający nie zapewnia noclegów i wyżywienia dla tłumacza.

9. Wykonawca odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia zobowiązany jest zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o kwalifikacjach odpowiadających przedmiotowi wspólnego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie. Wykonawca winien wskazać w swojej ofercie imiona i nazwiska osób, które prowadzić będą szkolenia. Kadra, odpowiedzialna za przeprowadzenie szkolenia, winna składać się z profesjonalnych trenerów, którzy zapewnią uczestnikom profesjonalną moderację mająca na celu osiągnięcie oczekiwanych wyników działania, a także opracują i zapewnią uczestnikom szkolenia konspekty z zawartością merytoryczną.

10. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:

1) Zorganizować i przeprowadzić szkolenie zgodnie z opracowanym programem, ustalonym i zaakceptowanym uprzednio z Zamawiającym.

2) Zapewnić uczestnikom materiały szkoleniowe i dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia (przygotowanie materiałów szkoleniowych/konspektów opracowanych przez szkoleniowców/trenerów obejmuje koszt druku, w tym skład i digitalizacja materiałów szkoleniowych, korekta językowa, według następujących wymagań technicznych: format: A4; nakład: 20 egzemplarzy, długopisy, torby, notesy dla 20 uczestników) – 20 zestawów szkoleniowych.

3) Organizator szkolenia winien zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, a także inne elementy niezbędne w celu sprawnej organizacji w tym w szczególności pomoce i środki szkoleniowe takie jak np. fantomy, sprzęt ratunkowy, zestawy pierwszej pomocy itd. Wykorzystanie środków szkoleniowych (1 zestaw) Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty.

4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z ofertą planowany harmonogram realizacji szkolenia zawierający daty i godziny zajęć wraz z rozpisanymi tematami. Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia przekaże wszystkim uczestnikom harmonogram przebiegu szkolenia oraz zapozna uczestników z programem szkolenia. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, iż przewiduje możliwość zmiany harmonogramu szkolenia w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności uniemożliwiających realizację zajęć we wskazanym terminie. Zamawiający nie zapewnia noclegów i wyżywienia dla kadry nauczycielskiej (instruktorskiej).

5) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników szkolenia.

6) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie oraz telefonicznie informować Zamawiającego o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramie - przed ich dokonaniem.

7) Niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy.

8) Przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

WSPÓŁPRACA Z ZAMAWIAJĄCYM:

  1. Od Wykonawcy oczekuje się sprawnej i terminowej realizacji zamówienia oraz współpracy z Zamawiającym, w tym:

1) Wyznaczenia osoby do kontaktów roboczych,

2) Konsultowania realizowanej usługi na każdym etapie prac,

3) Pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt, osobisty, telefoniczny i e-mail).

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

  1. O udział w postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie wskazane poniżej warunki udziału w postępowaniu:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności;
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Ocena spełniania tych warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1.

  1. Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje dwiema osobami, które przeprowadziły co najmniej 10 godzin szkoleniowych w prowadzeniu warsztatów i/lub szkoleń związanych zakresem tematycznym obejmującym pierwszą pomoc przedmedyczną dedykowaną dla służb specjalnych.

Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” i nastąpi na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia przedstawionego zgodnie z Załącznikiem nr 3.

Dodatkowe warunki:

  1. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.

V. Warunki dotyczące płatności:

  1. Zapłata wynagrodzenia za wykonane przedmiotu zapytania ofertowego nastąpi jedną płatnością na podstawie końcowego protokołu odbioru zrealizowanej usługi. Warunkiem uznania wykonania przedmiotu zamówienia będzie dostarczenie kompletu dokumentacji, w tym zestawienie zawierające ilość i zakres rzeczowy wykonanych czynności.
  2. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany protokół odbioru zrealizowanej usługi będącej przedmiotem umowy z kompletem niezbędnych do rozliczenia, wymaganych dokumentów wymienionych
  3. Termin płatności za fakturę końcową wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury wraz z kompletem dokumentów, o których mowa powyżej.
  4. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na jego rachunek w Banku
    nr .................................................................................. w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletnej faktury przez Zamawiającego. Faktura/y wystawiona/e będzie/będą na:

Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, NIP 9661844107, REGON 050659250.

Odbiorca: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość stosowania mechanizmu podzielonej płatności w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług. Wykonawca oświadcza, iż rachunek bankowy podany w fakturze VAT należy do Wykonawcy. Wykonawca oświadcza iż został dla niego utworzony wydzielony rachunek VAT dla celów prowadzonej działalności gospodarczej.

VI. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji:

W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

C: „Cena ofertowa brutto”  – 100% (maksymalna liczba punktów – waga : 100)

Wzór dla kryterium C: „Cena ofertowa brutto”:

C = (Cmin/Co) x 100 pkt

gdzie:

C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena,

Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,

Co - oznacza cenę brutto oferty badanej. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najwyższą liczbą punktów, Zamawiający zwróci się do kolejnego Wykonawcy, który uzyskał najwyższą liczbę punktów.

Cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1 Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne, w tym składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczki na podatek). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).

Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega zmianie.

VII. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres: Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
  2. Kompletna oferta powinna zostać złożona na Formularzu Ofertowym wraz z załącznikami w sposób wskazany w pkt 1 w terminie do dnia 27.02.2020 r. do godz. 10:00.
  3. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny.
  4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
  6. Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, które należy dołączyć do oferty.
  7. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu prawidłowego złożenia/dostarczenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki pocztowej lub kurierskiej. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  8. O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą e- mail lub telefonicznie.
  9. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, składające się na ważną ofertę.
  10. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
  11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych lub wariantowych.
  12. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty, bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.
  13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  14. Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zaproszenia. Wyjaśnienia zostaną udzielone, o ile Zamawiający uzna to za niezbędne, a następnie zamieści je na stronie internetowej: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/.
  15. Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień.
  16. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
  17. Forma oferty:

a. Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawiane w formie oryginału lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

b. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału do wglądu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

18. Kompletna oferta powinna zawierać:

a. Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;

b. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;

c. Planowany harmonogram realizacji szkolenia zawierający daty i godziny zajęć wraz z rozpisanymi tematami,

d. Klauzulę antykorupcyjna stanowiąca Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

19. Ofertę w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób:

………………………………………

nazwa i adres Wykonawcy

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

OFERTA – Tytuł zapytania ofertowego:

Usługa kompleksowej organizacji szkolenia pt.  „Wspólny kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków” w ramach realizacji projektu pn.: „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)”

Numer referencyjny: Rir.271.10.2020

VIII. Harmonogram realizacji zamówienia:

Przedmiot zamówienia tj. realizacja „Wspólnego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków” przypada w terminie 18-19-20 marca 2020 r.

IX. Informacje dodatkowe:

  1. Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zaproszenia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:

1) Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

2) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.

3) Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.

4) Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu.

4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.

 

X. Informacje związane z ochroną danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 004.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu.
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą.
  4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego prowadzonego zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zatwierdzonymi przez Ministerstwo Rozwoju w dniu 22 sierpnia 2019 r., którego przedmiotem jest realizacja usługi kompleksowej organizacji szkolenia pt. „Wspólny kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla strażaków” w ramach realizacji projektu pn.: „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system)” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
  6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów powierzenia danych Beneficjentowi – Gminie Dobrzyniewo Duże oraz Partnerom projektu.
  8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 31 sierpnia 2026 roku.
  9. Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

10. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.

11. Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.

12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

XI. Załączniki:

Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

Załącznik 1: Formularz ofertowy,

Załącznik 2: Wzór umowy,

Załącznik 3: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia,

Załącznik 4: Klauzula antykorupcyjna.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Dołkin

Data wytworzenia: 2020-02-19

Wprowadzający: Katarzyna Dołkin

Data modyfikacji: 2020-03-04

Opublikował: Katarzyna Dołkin

Data publikacji: 2020-02-19