Zaproszenie do złożenia oferty dotyczące realizacji usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu pn. „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00.

Dobrzyniewo Duże, dnia 03.09.2019 r.

 

 

Wykonawcy, którzy złożyli oferty

w odpowiedzi na zaproszenie

 

Informacja z otwarcia ofert

W związku z postępowaniem prowadzonym w trybie rozeznania rynku dotyczącym: „Realizacji usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu pn. „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (3. Common challenges in the field of safety and security (SECURITY), 3.2 Addressing common security challenges)” informuję, że w odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty z dnia 26.08.2019 r. wpłynęło 5 ofert:

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena ofertowa

(brutto)

1

RACH-MISTRZ BIURO BIEGŁEGO REWIDENTA ALICJA SALADONIS, ul. Noniewicza 85 C/17, 16-400 Suwałki

12 915,00 zł

2

VERUM Doradztwo i Zarządzanie Bożena Błaszczyk, Al. Roździeńskiego 90/145,40-203 Katowice

19 987,50 zł

3

KWP Audytor Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 25c/410, 90-350 Łódź

15 744,00 zł

4

Grupa Gomułka – Audyt Sp. z o.o. Sp. k., ul. Jana Matejki 4, 40-077 Katowice

30 012,00 zł

5

Audit Lab Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 15/7, 45-071 Opole

18 917,40 zł

W oparciu o uzyskane informacje ustalono, iż najkorzystniejszą cenę zaoferował Wykonawca nr 1:

RACH-MISTRZ BIURO BIEGŁEGO REWIDENTA ALICJA SALADONIS, ul. Noniewicza 85 C/17, 16-400 Suwałki w wysokości 12 915,00 zł brutto.

UZASADNIENIE:

Mając na względzie § 2 pkt. 1 lit. a), jak również § 15 pkt. 1 głównych zasad dotyczących udzielania zamówień przez Beneficjentów w ramach projektów programu PL-BY-UA Zamawiający informuje, iż umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który zaoferował najniższą ceną, unikając jakiegokolwiek konfliktu interesów, a także na podstawie przedstawionej oferty najkorzystniejszej ekonomicznie.

Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże

Wojciech Cybulski

Dobrzyniewo Duże, dnia 30 sierpnia 2019 r.

Rir.271.12.2019

 

 Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie rozeznania rynku dotyczącego.: „Realizacji usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu pn. „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (3. Common challenges in the field of safety and security (SECURITY), 3.2 Addressing common security challenges).”

 

SPROSTOWANIE OMYŁKI PISARSKIEJ W TREŚCI ZAPROSZENIA DO ZŁOŻENIA OFERTY

       W związku z publikacją zaproszenia do złożenia oferty Zamawiający podaje do wiadomości, iż w wyniku omyłki pisarskiej omyłkowo wskazał okres realizacji projektu w pkt. III dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia. W związku z czym dokonuje korekty. Poprawny okres jest następujący: „Okres realizacji projektu: 24 miesiące (data rozpoczęcia realizacji projektu od 1 września 2019 do 31 sierpnia 2020 2021”. Mając na względzie powyższe Zamawiający zamieszcza zaktualizowane załączniki.

      Wprowadzone zmiany nie mają wpływu na treść postępowania o numerze referencyjnym Rir.271.12.2019 i wynikają tylko i wyłącznie z omyłki pisarskiej. W związku z niniejszą informacją nie następuje modyfikacja treści zaproszenia do złożenia oferty. Zamawiający nie zmienia terminu wpływu i otwarcia ofert.

 

 

  

Rir.271.12.2019

 

Zamawiający:

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

k.dolkin@dobrzyniewo.pl, http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/

 

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

przygotowane zgodnie z

wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zatwierdzonymi przez Ministerstwo Rozwoju w dniu 19 lipca 2017 r.

oraz

na podstawie wytycznych znajdujących się w „Zamówienia udzielane w ramach projektów. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 – 2020”

dotyczące

realizacji usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu pn. „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (3. Common challenges in the field of safety and security (SECURITY), 3.2 Addressing common security challenges).

 

  

Dobrzyniewo Duże, 26 sierpnia 2019 roku

 

I. Zamawiający:

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

Sprawę prowadzi:

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

k.dolkin@dobrzyniewo.pl, http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/

zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu pn. „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (3. Common challenges in the field of safety and security (SECURITY), 3.2 Addressing common security challenges).

Kod CPV: 79212000-3

Nazwa kodu CPV: Usługi audytu

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Rozeznanie rynku  – wartość szacunkowa zamówienia przekracza kwoty określone w sekcji 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz  Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zatwierdzonych przez Ministerstwo Rozwoju w dniu 19 lipca 2017 roku.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa audytu zewnętrznego, stanowiącego niezależne potwierdzenie prawidłowości realizacji projektu, w tym wydatków oraz kontrola zamówień publicznych w ramach projektu pn. „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (3. Common challenges in the field of safety and security (SECURITY), 3.2 Addressing common security challenges).

Wartość dofinansowania projektu:

No

Beneficiary Name

Total cost EUR

ENI financing EUR

Own co-financing EUR

% of ENI funding

1

Dobrzyniewo Duże Commune

488 645,00

439 780,49

48 864,51

90%

Okres realizacji projektu: 24 miesiące (data rozpoczęcia realizacji projektu od 1 września 2019 do 31 sierpnia 2020)

Celem pracy audytora jest zapewnienie, że wydatki poniesione w ramach projektu są zgodne z prawem krajowym i prawodawstwem unijnym, jak również zostały poniesione zgodnie z wymaganiami dokumentów programowych oraz postanowieniami umowy o dofinansowanie, w tym także z aktualną wersją wniosku o dofinansowanie (opis i budżet projektu).

Zadaniem audytora będzie potwierdzenie ścieżki audytu, w tym potwierdzenie, że usługi, dostawy lub roboty budowlane zostały wykonane, dostarczone lub zainstalowane, jak również że wydatki zadeklarowane przez Beneficjenta zostały przez niego zapłacone. Audytor będzie miał za zadanie przeprowadzenie weryfikacji formalnej, rachunkowej i merytorycznej wydatków przedstawionych przez Zamawiającego, aby zapewnić, że wydatki:

1) Zostały poniesione zgodnie z warunkami umowy o dofinansowanie oraz opisem i budżetem projektu;

2) Mieszczą się w katalogu wydatków kwalifikowalnych określonym w dokumentach programowych w zakresie kwalifikowalności wydatków i umowie o dofinansowanie;

3) Zostały faktycznie poniesione w okresie kwalifikowalności wydatków projektu;

4) Zostały poniesione zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki finansowej, w szczególności z uzyskaniem jak najlepszych nakładów do rezultatów;

5) Zostały prawidłowo udokumentowane;

6) Zostały prawidłowo ujęte w ewidencji księgowej.

Ponadto audytor zobowiązany będzie do:

1) Zapoznania się z Umową o dofinansowanie wraz z załącznikami, Podręcznikiem Programu oraz Wytycznymi do weryfikacji wydatków, a także z innymi istotnymi informacjami;

2) Wykonywania procedury audytu należytą starannością i pełnym poszanowaniem zawartych w nich standardów i zasad etyki;

3) Przekazania Beneficjentowi dokumentów pokontrolnych;

4) Uczestnictwa w szkoleniach i spotkaniach dla audytorów organizowanych przez właściwe organy Programu;

5) Współpracy z WST, KPK i innymi podmiotami upoważnionymi do kontroli projektu.

Zamawiający/Beneficjent zobowiązany będzie do:

1) Dostarczenia audytorowi raportów z realizacji projektu finansowanego w ramach Umowy o dofinansowanie;

2) Zapewnienie audytorowi swobodnego dostępu do dokumentów, personelu, systemu księgowego i rachunkowego, odnośnych kont i rejestrów oraz realizowanych inwestycji;

3) Dostarczenia audytorowi wyczerpujących i stosownych informacji, zarówno finansowych, jak i niefinansowych, na potwierdzenie raportu z realizacji projektu.

Potwierdzeniem kwalifikowalności wydatków w Raporcie pośrednim i Raporcie końcowym są Certyfikaty wydane przez audytora po wykonaniu czynności kontrolnych i weryfikacji administracyjnej przedłożonych przez Zamawiającego raportów.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

O udział w postepowaniu może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania wskazane w Wytycznych do weryfikacji wydatków Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, które dostępne są na stronie internetowej: https://www.pbu2020.eu/pl/pages/343 (Wytyczne do weryfikacji wydatków + Załączniki).

  1. Audytor musi spełnić co najmniej jedno z następujących wymagań:

1) Być członkiem krajowego organu lub podmiotu ds. rachunkowości lub audytu, który jest z kolei członkiem IFAC;

2) Być członkiem krajowego organu lub podmiotu ds. rachunkowości lub audytu. Jeśli taka organizacja nie jest członkiem IFAC, audytor musi zobowiązać się do pracy zgodnie ze standardami i kodeksem etyki IFAC oraz posiadać co najmniej jeden z certyfikatów: CIA, CGAP, ACCA, CIMA;

3) Być zarejestrowanym jako biegły rewident e rejestrze biegłych rewidentów prowadzonym przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów.

  1. Dodatkowo, w przypadku weryfikacji zamówień publicznych audytor musi spełnić jedno z następujących wymagań:

1) Przeprowadzenie kontroli prawidłowości co najmniej 10 postępowań o zamówienie publiczne objętych ustawa Prawo zamówień publicznych;

2) Świadczenie co najmniej 10 usług, których przedmiotem było doradztwo prawne w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych obejmujących m.in. sporządzanie pisemnych opinii prawnych, reprezentowanie przed Krajowa Izbą Odwoławczą.

  1. Audytor, bądź osoba wykonująca audyt musi posiadać odpowiednią znajomość języka angielskiego, odpowiadająca poziomowi nie niższemu niż B2 według klasyfikacji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.

Ocena spełniania tych warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz na podstawie wykazu zrealizowanych usług przedstawionego zgodnie z Załącznikiem nr 5. Na potwierdzenie posiadania odpowiedniej znajomości języka angielskiego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą stosowny dokument, potwierdzający spełnienie w/w warunku.

Kwalifikacje, jakie zostały określone w punkcie 1 i punkcie 2 mogą być wykazane przez dwóch audytorów (np. poprzez współpracę na podstawie zawartej umowy cywilnoprawnej z innym audytorem, umowy o współpracę, bądź firma dysponująca kilkoma audytorami itd.). Przy czym każdy z punktów musi być spełniony w całości przez jednego audytora, doświadczenie nie podlega sumowaniu.

  1. Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu muszą spełniać wymóg bezstronności i niezależności wobec Zamawiającego.
  2. Pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w pkt. 4 składa zarówno wykonawca audytu zewnętrznego, jak i osoby przeprowadzające audyt.
  3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5 stanowi załącznik do umowy podpisywanej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca audytu zewnętrznego. Ramowy wzór oświadczenia o bezstronności i poufności składanego przez Wykonawcę audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu stanowi Załącznik nr 7 do Wytycznych do weryfikacji wydatków Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.
  4. Niezależność audytora określa się jako niezależność organizacyjną od struktur instytucjonalnych i działalności operacyjnej audytowanego, w tym działań realizowanych w ramach projektu. Naruszeniem bezstronności i niezależności będzie świadczenie usług ubezpieczeniowych, doradczych, konsultingowych dotyczących działalności audytowanego w ciągu dwóch lat poprzedzających rozpoczęcie świadczenia usługi weryfikacji projektu, z wyjątkiem świadczenia usług dotyczących weryfikacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa oraz Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.
  5. Poprzez naruszenie niezależności rozumie się posiadanie udziałów, akcji lub innych tytułów własności w jednostce audytowanej. Naruszeniem bezstronności jest zaistnienie konfliktu interesów, kiedy bezstronne i obiektywne pełnienie funkcji przez audytora jest zagrożone z uwagi na względy rodzinne, emocjonalne, sympatie polityczne lub przynależność państwową, interes gospodarczy lub jakiekolwiek inne interesy wspólne z Beneficjentem podlegającym kontroli, dostawcami usług w weryfikowanym projekcie lub podmiotami zaangażowanymi we wdrażanie Programu. Takie sytuacje obejmują te działania lub reakcje, które mogą pozostawać w sprzeczności z interesami Beneficjenta.
  6. Audytor będzie ujawniać Kontrolnemu Punktowi Kontraktowemu wszystkie znane mu istotne fakty, które o ile nie zostaną ujawnione, mogą zaburzyć postrzeganie obiektywizmu i niezależności przeprowadzanej przez niego weryfikacji.
  7. Audytor musi być również niezależny w odniesieniu do innych podmiotów odpowiedzialnych za wdrażanie programu, w tym Wspólnego Sekretariatu Technicznego, Instytucji Zarządzającej, Instytucji Audytowej oraz Kontrolnego Punktu Kontaktowego.

V. Warunki, dotyczące płatności:

Płatność będzie dokonywana w dwóch ratach na podstawie faktur, płatnych w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. Faktura dotycząca pierwszej raty, tj. 30% wartości audytu zostanie wystawiona w terminie 7 dni od otrzymania przez Zamawiającego Certyfikatu audytora – potwierdzenie kontroli raportu pośredniego. Faktura dotycząca drugiej raty, tj. pozostała kwota wartości audytora, wystawiona zostanie w terminie 7 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego Certyfikatu audytora (potwierdzenie kontroli raportu końcowego).

VI. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji:

W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

C: „Cena ofertowa brutto”  – 100% (maksymalna liczba punktów – waga : 100)

Wzór dla kryterium C: „Cena ofertowa brutto”:

C = (Cmin/Co) x 100 pkt

gdzie:

C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena,

Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,

Co - oznacza cenę brutto oferty badanej. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najwyższą liczbą punktów, Zamawiający zwróci się do kolejnego Wykonawcy, który uzyskał najwyższą liczbę punktów.

Cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1 Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne, w tym składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczki na podatek). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).

Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega

VII. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres: Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
  2. Kompletna oferta powinna zostać złożona na Formularzu Ofertowym wraz z załącznikami w terminie do dnia 03.09.2019 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
  3. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny.
  4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  5. Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo w oryginale należy dołączyć do oferty.
  6. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu prawidłowego złożenia/dostarczenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki pocztowej lub kurierskiej. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  7. O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.
  8. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, składające się na ważną ofertę.
  9. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
  10. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zaproszenia powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty, bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zaproszeniem.
  11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  12. Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zaproszenia. Wyjaśnienia zostaną udzielone, o ile Zamawiający uzna to za niezbędne, a następnie zamieści je na stronie internetowej: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/.
  13. Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zaproszenie celem rejestrowania wszelkich zmian zaproszenia i udzielonych wyjaśnień.
  14. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
  15. Forma oferty:
    • Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawiane w formie kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
    • Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału do wglądu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
  16. Kompletna oferta powinna zawierać:
    • Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
    • Wykaz zrealizowanych usług stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
    • Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (znajomość języka angielskiego w stopniu określonym w pkt. IV. ppkt. 3 dotyczący Warunków udziału w postępowaniu).
  17. Ofertę w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób:

………………………………………..

nazwa i adres Wykonawcy

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

OFERTA dotycząca:

Usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu pn. „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

 

Oznaczenie sprawy: Rir.271.12.2019

 VIII. Informacje dodatkowe:

  1. Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zaproszenia.
  3. Ponadto Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość odstąpienia od podpisanej umowy bądź wypowiedzenia umowy na przeprowadzenie weryfikacji projektu, w przypadku nie uzyskania przez audytora aprobaty Kontrolnego Punktu Kontaktowego.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:
    • 1) Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    • 2) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
    • 3) Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.
    • 4) Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu.
  5. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.

IX. Informacje związane z ochroną danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 004.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą.

4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rozeznania cenowego prowadzonego zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zatwierdzonymi przez Ministerstwo Rozwoju w dniu 19 lipca 2017 r., którego przedmiotem jest realizacja usługi audytu zewnętrznego w ramach projektu pn. „Nowe podejście do transgranicznego systemu zarządzania kryzysowego” (ang. The new approach to the cross-border emergency management system) nr PLBU.03.02.00-20-0497/17-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (3. Common challenges in the field of safety and security (SECURITY), 3.2 Addressing common security challenges) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów powierzenia danych Beneficjentowi – Gminie Dobrzyniewo Duże oraz Partnerom projektu.

8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 31 sierpnia 2026 roku.

9. Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

10. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.

11. Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.

12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

X. Załączniki:

Integralną częścią zaproszenia do złożenia oferty są następujące załączniki:

Załącznik 1: Formularz ofertowy,

Załącznik 2:Wzór oświadczenia o bezstronności i niezależności,

Załącznik 3: Wzór umowy na usługę przeprowadzenia audytu,

Załącznik 4: Wytyczne do weryfikacji wydatków,

Załącznik nr 5: Wykaz zrealizowanych usług.

Załącznik nr 6: Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Dołkin

Data wytworzenia: 2019-08-26

Wprowadzający: Katarzyna Dołkin

Data modyfikacji: 2019-09-03

Opublikował: Katarzyna Dołkin

Data publikacji: 2019-08-26